onsdag den 5. februar 2014

Tankespindet

 
 
 
 
 
Tankerne flyver rundt i hovedet på mig, jeg ved ikke om jeg skal græde grine, eller bare være ligeglad. Jeg ved ærlig talt ikke hvad det er der gør, at jeg tænker så meget for tiden. Jeg føler bare at alle tingene kommer til mig på samme tid. Jeg føler ikke at jeg kan ånde. Det er først når det bliver aften, og jeg skal til at gå i seng at alle tankerne begynder at komme til mig. Følelsen af man ikke ved hvad man skal gøre af sig selv til tider, den rammer mig ofte. Jeg kan gå i seng omkring kl. 23:00 og først sove omkring 1-2 stykker om natten.
 
 Jeg kan blive så magtesløs, og ha lysten til at grave mig selv ned under dynen og blive liggende en helt dag. Det er desværre ikke muligheden, man kan ikke gemme sig for alle sine problemer det gør det kun værre.

2014 begyndte godt, og jeg fandt min fantastiske kæreste. Nu går det ned af bakke igen, og håber snart at det begynder at gå bedre. Har i nogensinde haft følelsen af at hvis man kunne flygte væk, og sidde et sted i et helt mørkt rum, og bare være sig selv, så havde man gjort det?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Black Moustache