tirsdag den 25. marts 2014

Christian Jensen

Ja, overskriften på indlægget siger lidt sig selv.

Christian Jensen, som i nok alle sammen kender eftersom han har sunget nogle forskellige sange.

Jeg er simpelthen forelsket i de sange han synger, de er fantastiske. De har hjulpet mig meget. Jeg ser op til ham, og synes simpelthen at han er sådan en fantastisk fyr. Han er sød, og virkelig flink. Mange de hater ham, men stop. I kender ham ikke, lær ham at kende, og i finder måske ud af at det med hate var en meget dårlig idé. Jeg er helt vild med hans sange, og høre dem i hvert mindst 5 gange om dagen. Er ikke blevet træt af dem endnu, og det sker nok heller ikke foreløbig. Det er de første sange jeg ikke er blevet træt af efter jeg har hørt dem flere gange i træk.

Hans sang Paradise. Jeg kan simpelthen relatere til så mange ting mht. mig selv, og det er fantastisk.

Keep going, du gør det godt Christian. Fantastisk inspiration, virkelig. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Black Moustache