tirsdag den 25. marts 2014

//HappyPlugs// SD Kort//

Jeg har indgået et samarbejde med Elexo.
Det er utrolig fedt.

Tag et smut ind forbi deres side og den finder du lige HER!

Jeg modtog to par høretelefoner fra Happy Plugs for nogle dage siden. Men har ikke haft tid før nu til at skrive indlæggende. Jeg har haft rigtig travlt mht. Uddannelse, det er så trist. Fordi jeg vil jo virkelig gerne blogge så meget som muligt. Nå men nok om det

Jeg modtog jo de her høretelefoner, og inden jeg modtog dem tænkte jeg bare " jaja de er ligesom alle andre som man f.eks. kan købe i Tigeren. Men nej, jeg blev godt nok positivt overrasket. De spiller ligeså godt som Beats by dre, hvis jeg skal være helt ærlig. De er små, og de er lige til at putte i lommen til hvis man skal ud og køre langt.

Jeg synes bestemt at de er pengene værd, og jeg synes i skulle smutte ind forbi siden, og bestille et par hvis i står og mangler ! De er for fede, man kan få dem i alle farver, det er fantastisk. Endelig nogle høretelefoner, som jeg er positivt overrasket over. :'))


Happy Plugs IN-EAR her

Happy Plugs EARBUD her




Jeg modtog et par sorte IN-EAR De er virkelig fede, og eftersom at det er små gummi dutter, som bliver sat ind i stedet for de hårde, så har man ikke ondt inde i ørene, når man tager dem ud. Jeg hader når man skal til at tage dem ud, og det så bare gør pisse nas, og man bare ønsker man aldrig havde taget dem i.





Her har vi så et billede af et par EARBUD. Det er dem som gør vildt nas når man tager dem ud, men igen jeg er blevet positivt overrasket, fordi de her får ikke ørene til at gøre ondt. De er mega fede, og jeg er overrasket over hvor godt de egentlig spiller !




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Black Moustache