lørdag den 1. marts 2014

//Ren afslapning

I går var jeg lige et smut forbi Tønder for, at gøre byen lidt usikker det skal jo også til nogle gange.
Jeg tog hjem til min veninde ved 8 tiden, og da vi ankom hjemme ved hendes mor drak vi egentlig bare lidt, og så tog vi af sted.

Jeg havde ikke regnet med at der ville komme så mange, som der egentlig var så vi var ret proppet inde på Queens (Diskoteket.) Men ellers var det fedt nok. Vi mødtes med et par veninder, og hyggede også egentlig bare hele aften/natten. Vi kom hjem omkring kl. 6, så det kan man vel kalde for en succesfuld bytur. (y)

Denne dag har bare stået på ren afslapning eftersom at jeg nok fik lidt for meget at drikke i går, øv.
Så jeg skal bare se lidt flere film, og bare læse en masse blogs. Det er hygsomt nok og jeg får da tiden til at gå meget godt.
Hvad har i brugt jeres fredag, og lørdag på? :))

1 kommentar:

Black Moustache