onsdag den 4. juni 2014

FERIE

Jeg har ikke været aktiv på bloggen i uendelig lang tid nu, og det bliver der bestemt lavet om på.
Jeg har nemlig ferie, og det er fantastisk.

Jeg har haft en tanke oppe og vende et par gange i hovedet på det sidste. Det er jo snart ved at være så varmt, at man kan tage på stranden, osv. Men for at være helt klar, har jeg overvejet at løbe. Jeg synes bare det er så svært, at komme i gang når man er selv om det, hvad synes i? Løber i selv når i løber, eller løber i sammen med andre? Jeg synes bestemt at det er mere hyggeligt når man løber med andre, og så løber man også det længere, fordi det bliver hyggeligt, men jeg ved ikke om det bare er mig som har det sådan. Jeg skal i hvert fald ha taget mig sammen, og så i gang med at få styr på min krop igen.

Jeg har faktisk aldrig trænet min krop som sådan. Jeg har gået til ridning, og det er egentlig det.
Jeg ville ønske jeg havde lidt flere muskler omkring maven, eller i hvert fald at den var lidt mere markeret. Hvad synes i angående at ha en markeret mave, som pige??

2 kommentarer:

  1. Dejligt med noget ferie! Jeg løber selv hver uge, gerne tre gange:-). Det er der jeg har et frirum og kommer væk fra alt, og hvis jeg er sur/irriteret, hjælper det meget. Angående markeret maver til piger, så kan det være rigtig flot til en vis grad - når det begynde at blive en sixpack, så synes jeg ikke det er så pænt:-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina.
      Uha, det lyder lækkert. Altså jeg plejer gerne at ride når jeg vil ha tankerne luftet, men har ikke redet længe, så måske jeg skulle begynde at løbe. Det er jo sundt, og det gør kun min krop flottere med tiden.

      Jeg synes heller ikke selv, at Sixpack til piger det er særlig pænt, jeg ville nu mere bare ha den skulle være lidt mere markeret, hvis du forstår.

      Tusind mange tak for din kommentar!❤

      Slet

Black Moustache